Strategi

Gennem tydelig kommunikation på alle niveauer i virksomheden – fra medarbejder til topchef, på tv og sociale medier til kampagner og taler – sørger BEMÆRK for, at de bidrag, I yder, får opmærksomhed og inspirerer. Flere kunder vælger jer til – og flere positive forandringer bliver skabt.

Skal I have styrket jeres brand, stillet skarpt på jeres mission og vision eller står I overfor en stor forandring i organisationen, er den strategiske kommunikation helt central.

Vi udfordrer vanetænkningen i kommunikations­branchen og har altid øjnene skarpt rettet mod de forretnings­strategiske mål, I vil opnå med kommunikationen.

Vi hjælper med at få stillet alle de rigtige spørgsmål, så I får maksimal udbytte at jeres kommunikations­­indsats:
Hvilke kanaler skal lige præcis jeres virksomhed bruge – kan en podcast fx være en bedre ide end det månedlige nyhedsbrev?

Alt for meget kommunikation tager i dag udgangspunkt i de værktøjer, som kommunikatøren har i værktøjskassen fremfor de behov, som kommunikationen skal dække. Sammen med jer afdækker vi, hvilken indsats vil give jer størst impact – og så eksekverer vi effektivt.

Vil I være top of mind hos forbrugeren/­borgeren/­vælgeren på bestemte kerneord eller værdier, så er den strategiske kommunikation ikke til at komme udenom.

Interessevaretagelse/ Public Affairs:

Jeres omdømme er det vigtigste, I har. Vi hjælper med at bygge de gode relationer op, så I har netværk alle de rigtige steder.

Formålet med jeres kommunikation kan nemlig ligeså godt være at blive kendt overfor centrale interessenter som at komme ud til forbrugeren. Det kan være interesse­organisationer, politikere, embedsfolk eller meningsdannere.

Der kan være rammer omkring jeres virksomhed, som I har behov for at kunne påvirke. BEMÆRK er en stærk allieret, der er vant til at færdes i krydsfeltet mellem presse og politik.

Indenfor den strategiske kommunikation arbejder vi med:

Brandingstrategi
Kommunikationsstrategi
Kommunikationsplanlægning
Vision/missions-arbejde
Interessevaretagelse/Public Affairs
Forandringskommunikation
Sociale medier
Mediestrategi

Vi bruger cookies, så du skal lige acceptere at vi må have lov til det for dig. mere information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible.

Close